pondělí 13. září 2010

Uplynulý víkend........








Uplynulý víkend byl ve znamení čištění zahrady, a dneska zpracování ostříhaných bylinek, rostlinek, vyryté mrkve atd atd..........


měsíček kvete neustále, takže otrhávám okvětní lístky a suším.....




máta kvete taky furt....bodejť, když se postupně sestříhává....



a tady vidíte, nachystáno na zpracování...bylinky už visí na kolotoči, měsíček se suší...stachys rozložen na proschnutí a ještě bude spotřebován na dekorace...věneček už mám....




a šípečky sou neklamným znamením, že podzimní čas opravdu nastává.....



i huralu je dost a dost, asi ještě zkusím likér....




krásně slunečné dny včeličky ještě využívají k opylení....








slunečnice....pozdě, ale přece....





a jedna malá hádanka nakonec.....KDO JAKO PRVNÍ UHÁDNE CO TO JE, SI ZASLOUŽÍ DÁREČEK MÝMA PACKAMA VYTVOŘENÝ....

jen se omlouvám za kvalitku, líp zaostřit mi nešlo....

...jak tak koukám, tak vás tu na hádání moc nepřibylo...tak zjednodušíme hádanku, přidáme fotky...........a teďka už je to jasné....




















6 komentářů:

  1. Pherenisko, zase krásné fotečky :-) a koukám na hádanku, no teda, faaakt nevím :-D kdyby to bylo někdy ze zimy, tak bych řekla námraza, nebo to vypadá jak nějaká plsť :-D nebo houba :-D nechám se překvapit, cože to nakonec je :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hoj Phereni-
    s tím huralem jsi mně dostala, to jsem ještě neslyšela !!!???
    Ta hádanka, to teda jsu zvědavá !!! Mně to připadne jak izolační čedičová vata zachycená na bříze ........
    už z toho stavění blbnu !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, jen ta hádanková tedy nic moc :-)) jsem to tak nemyslela, no...
    Já tipuju na podhoubí a nemůžu se dočkat rozuzlení, co to opravdu je :-)
    Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Pherenis, máš super úrodu. Hádanku by som nevyriešila, vyzeralo to ako pleseň alebo dreň z bazy :-)
    Krásnu jeseň a plnú špajzku Ti želám. L

    OdpovědětVymazat
  5. Jak se tam koukám na ty fotečky, ještě mě napadá dřevěné uhlí po grilování :-)

    OdpovědětVymazat
  6. magdíku...nooo, uhlí to už částečně je....je to kus trámu ohořelého a na něm zbytky popela....tožtak...

    OdpovědětVymazat