sobota 4. září 2010

....HRA......10 věcí, které mám ráda....

Tímto převeliký díííík farské paní mokopce, za uvedení do hry, jsem nesmírně potěšena.

Velmi těžce vybírám 10 věcí, které mám nej ráda....věci beru takové jaké jsou, tak jak přichází a zase odchází.....takže je velmi složité nějakou najít....ale přesto se pokusím.....


I když mám nejraději to co je kolem mne k vidění...domy s duší, zahrady v přirozeném stylu, příroda, která mě obklopuje, volnost pohybu, pohladit skálu,přitisknout se ke stromu, usednout na kámen a sledovat východ či západ sluníčka,pozorovat cvrkot v přírodě, přivonět ke květině......

takže, když to shrnu...asi nej věc je foťák.....protože bez něj bych nebyla tam, kde sem a nemohla vám dopřát i to co vidím já.....dovoluje nahlídnout pod drobnohledem a uchovává pohledy, kteří třeba jiní nevidí.....

...co dál??....mám ráda vše co se dá přetvořit v dekoraci anebo co mi pomůže dekoraci vytvořit, .....drát, dřevo, sklo, textil, háček s bavlnkou a vše na co si člověk vzpomene....

a taky co mám nej ráda....jsou dárečky od mých nejhodnějších selčiček, kamarádek, které vše co tvoří tvoří s láskou, otevřeným srdíčkem.....a otevřeným srdíčkem je přijímám a těším se nima, kdykoli na ně pohlídnu....

a co mám ráda a chtěla bych někdy v budoucnu mít je stav tkalcovský....to mi přijde jako hodně velký umění, naučit se tkát...utkát si kabelku, halenku, mikinu, potah........



a to je asi vše, nic jiného mi na mysl nepřišlo.


Tak a teďka důležitý úkol....poslat HRU dál.....

posílám

monis
danuška
magdík
co nového na kopci
Metudka
marionnetka
danah
Sharka
sar

a děkuji jim za možnost kochání se a inspirace....záměrně neposílám, těm stejným jako ostatní......i když se k nim chodím kochat úplně stejně...... :-* :-*


1 komentář:

  1. Jééé, děkuju za předání hry :-D sice vůbec nevím, komu ji pošlu dál, když moc jiných blogů než co máš Ty neznám, ale aspoň se pokusím odpovědět...

    OdpovědětVymazat