úterý 28. září 2010

Po JARMARKU......



Po odmlce se znovu ukazuju, v plné síle a elánu na nové tvoření a fotečky....
Jarmark se lehce vydařil, a já se naučila tvořit cokoliv i když není potřeba, nápady se líhnou pořád dál, a protože jsem našla práci, která mě moc nenaplňuje, tak se musím realizovat jinde....

tak pár ukázek z trhů....


nejdříve zbožíčko pokupě ještě doma....




a tady podoba stánku.....nalevo mé tvoření napravo kamarádky a uprostřed zaštiťující obchůdek u šikulky....




a tady už čeká na své kupce.....



a za pár utržených korunek jsem si udělala radůstku....

hrníček je z druhé strany puntíkatý a nádherně se z něj pije....jen se omlouvám, že není úplně čistý, piji z něj zimní čajík a ovoce ulpívá kolem dokola...aspoň je vidět, že není jen na dekoraci....




a máme tu v okolí i skvělého kováře, krásný mladý kluk....až mi srdéčko zaplesalo a moooc šikovné tlapičky má....tak jsem neodolala a něco koupila....... přívěsek je dokonale nádherně ách......





a večerní trsání u skupiny the Teachers.....hráli skvělý Beatles...




stativ...stativ...stativ....áchju, jinak to není ono a ani nebylo o co opřít....

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se jarmark vydařil, však umíš tvořit krásné věci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pherenisko, sluníčko usměvavý, předen se omlouvám, že jsem nedotáhla Tebou nabízenou hru... Nestíhám... ale věř, že mám ráda Tvé stránky a těším se k tobě vždy!
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Pherenis, veľa krásnych nápadov, chuti tvoriť a spokojných zákazníkov Ti zo srdca prajem. A kováčov had je tiež klasa! L

    OdpovědětVymazat