středa 1. září 2010

Cestou necestou Pohanskem......

...asi pršelo opravdu hodně moc....lesíkem sem měla co dělat udržet kolo v blátě a vodě, tak abych neslítla...šmýkalo se z jedné strany na druhou....a pak pro změnu nechtělo brzdit, kde bylo potřeba, páč ráfky byly fest zaliskaný :-))) :-))) :-)))






Nedávno objevené základy historického kostela...budu muse zapátrat hlouběji, kde co a jak.....




Pohled na Pohansko....níííc moooc teda....detaily mi jdou daleko líp



posuďte sami :-)) :-))



můžete si neco i přečíst z tabule...líp vyfotit nešla, páč hned za ní nad ní svítilo sluníčko.....



doufám, že nás svatý Rostislav hlídá velmi dobře.....



výzdoba zámečku Pohansko






kmen vyvráceného stromu, byl tak úžasný, že fotek je vícero....



někdo se do něj schutí pustil, těch děr bylo nespočet......






v celé (skoro) své kráse.....



a z druhé strany.......



i houbičky si na něm našly správné místo.....



a ohořelá část....tvary, které oheň zanechal mě naprosto uchvátily






klejicha už dozrává



a na druhé straně teprve kvete......a tady hra stínu.....



už ze stínu vylezl :-)) :-))






a toto sem loni fotila, jen z jiného úhlu.....doufám,....... každý pohled je ten nej...záleží jen jak se díváme :-* :-*



a v dnešním vichru to na makro moc nešlo, větve stromů se válely všude po cestě, a tráva pomalu splývala se zemí...
ale i tak se mi zadařilo vzít toten....







a všude klid a samota, žádní lidi, žádní turisté...jen já se svým myšlením zabřednutým do nedávné minulosti, kdy byla tato oblast navýsost střežena....tady bych byla na odstřel.....



Doufám, že se cestování Pohanskem zalíbilo....je zvláštní, když lesem přijíždím k Pohansku...žiji v tom jejich světě, moc se mi okolí líbí, dýchá na mě pohoda těch lidí, kteří obývali tuto část našeho kraje.....jsem ráda, že mi bylo dáno vnímat svět i jinak.....DĚKUJU.

2 komentáře:

  1. Krásný výlet... já tam byla na jaře a moc se mi líbilo v těch místech, kde je cítit věk, kdy duby byly posvátné a lidé žili ještě úplně jinak... děkuju za připomenutí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pherenisko, přijď i na výlet ke mně ...pohraješ si :o))a doufám, že ti to bude líbit stejně jako mně tvoje dívání do dřeva...Mokopa

    OdpovědětVymazat