čtvrtek 26. července 2012

....překvapení...





V neděli předcházejícího víkendu jsem objevila vzadu za naší zahradou, kde loni měli malé muflony, něco daleko krásnějšího...velké překvapení...jsem naprosto zamilovaná....



 ááá to vypadá, že bysme mohly(i) dostat mls.....


 tak nic.....jdem najít něco okolo....
 












 Za plotem je tráva lepší...někteří o tom vědí své, viď Vladi ?....











 ta je......už si představuji, jak ji čistím, peru, čistím atd atd....snad tu budou šikulky, od kterých se dzvím vše potřebné...i známý totiž mají ovce a snad bude i vlna.....kdyby ne, zeptám se tady :-))








  Můžu poprosit o název plemene všech tří?




 Trošku detailů.













Malé drátování na zakázku, líbila se moc.










Opět mi nezbývá než srdečné děkuji.

6 komentářů:

  1. Ja bych rekla ze vsechny tri jsou stejne plemeno jen jine zbarveni ,podle mne to jsou to masove ovce Suffolk tak ze vlna je spis vhodna na koberce protoze bude stipat ,ale treba se mylim.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mně to jsou nějaké kříženky. Masné plemeno to možná je, ale čistý Suffolk spíš ne, ten moc dobře znám. Maximálně tak ze čtvrtiny u těch tmavších. Dost připomínají merinolandschaf(ta bílá), ty tmavší jak by byly líznuté romanovskou ovcí. Maruna P

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tě zklamu, já to taky nepoznám. Ale přiklonila bych se možná k Marušce. Suffolky znám, merinolandschaf jsem sice naživo neviděla, ale vlna u té světlé mi trochu naši merinu připomíná, vzhledově i hlava, merinky mají ale takové varhánky. Plemen ovcí je tolik a lidi taky mívají často kříženky, když chovají jen pár oveček na spásání. Je to levnější.
    Srdíčka jsou moc krásný, mám moc ráda jednoduché, ale propracované tvary. V jednoduchosti je krása a taky je na ní hned vidět, kdo umí. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové sousedy bych hned měnila za ty naše:-) Krásné foto!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za odpovědi....byla to jen zajímavost....vlna se hodí i na koberce či pevnou kabelku ;-)....

    opět se jimi budu po ránu kochat, sousedy chundelatými :-))

    Vladi tobě díky za pochvalu....srdénko zaplesá, když se líbí.

    Klidné dny naplněné radostí v každé chvíly....pherenis

    OdpovědětVymazat
  6. Zlaté, aj tie muflóny museli byť krásne. Všetky tieto zvieratká majú milé papuľky :-)
    Obdivujem aj drôtené srdiečka. L.

    OdpovědětVymazat