čtvrtek 5. července 2012

Létem....letem....




 Horký letní vzduch....




 Malé dobrodružství...v poli dravec přistál a čeká, loví?
Netuším...jen vím, že při troše umu.....
škoda, um se změnil v úlek :-D, a z fotek nebylo nic....první pokus o přijití co nejblíže se nevydařil, vlastně  ano, šla jsem polem co nejblíže, ale toho rachotu, co dělal při vzlétnutí, jsem se lekla....fotograf fauny ze mě nejspíš nebude :-)))))




 V horkých dnech je milé občasné  “ochlazení“.


































 
























Děkuji.

6 komentářů:

  1. Vidím, že si užíváš horkých letních dní... to je to pravé léto :-) a z pestré housenky bude ještě pestřejší motýl - nádherný otakárek fenyklový :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, to ochlazení bych si taky dala. Housenka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné momentky...ty slunečnice a beruška se mi moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  4. ...s tebou vzdávám hold večernímu slunci s nadějí,že příští ráno budeme osvěženi a budeme pokračovat v pouti životem plny síly,moudrosti a lásky...děkuji Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Vřelé poděkování z celého srdce patří Vám, s radostí je přijímám....otakárek letící byl viděn chvíli před tím, než jsem uviděla housenku, radost se znásobila...na zahradě se pohybují tvorové, které jsem tam předtím neměla...moc mě to těší, že Láska mě doprovází...

    S přáním dnů téhož....pherenis

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Pherenis, opäť príjemné fotky, osviežujúci nápoj láka... Želám veľkú úrodu z tých latifundií, nech sucho pominie. L

    OdpovědětVymazat