pátek 20. července 2012

Oázu klidu a ticha......


 ... jsem navštívila v týdnu, balzám na duši....

Vezla jsem objednaný skořicový náhrdelník....
 při té příležitosti, chůzí co noha nohu mine, se zastavila v čase......opravdu starobylé časy jsou protknuty tímto místem





















































 Zahrada, malý sad, kde byl slyšet bekot ovcí, husy, krůty a kdoví co ještě, malá zelinářská zahrada a oáza klidu a ticha...kde se zastavil čas.












 Druhá návštěva mě nemine, neboť  v Muzeu písemnictví měli nejspíše obědovou pauzu .........tak příště ;-)





Pitrův most.....na první pohled malý obyčejný mostek...na ten druhý, dokonalost starého umu nás dostane....jako vždy a v tomto městě snad vše...zanechává si svou  tvář.



Celý den byl jeden milý zážitek, u paní, které jsem náhrdelník přivezla, jsem se mazlila s chlupatýma kouličkama



Děkuji.


5 komentářů:

  1. Krásné zastavení v čase. Už se těším na nějaké další povídání. A ty štěňátka jsou naprosto boží. Asi bych ani neodešla. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné tiché místo....regeneruji na dálku, tady zatím hukot a smích, ale brzo to naházím do postele :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné obrázky...děkuji za milý zážítek.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne a majestátne. Vďaka za prechádzku :-) Múzeum písomníctva, to znie veľmi zaujímavo! L.

    OdpovědětVymazat