pátek 21. ledna 2011

když trochu vykouklo sluníčko.....

jela jsem se hned kouknout na zahradu a taky natáhnout trochu slunečních paprsků do všech údů v těle.....



líska i ostatní stromečky ještě hezky spinkají....



a borovičky vypadají, že se hezky chytly....to bude borový háj :-)) :-)) :-))


hyacinty zasazené na podzim už vystrkují chapadýlka....





kaštánek sejmutý sekačkou se snaží ostošest.....


trocha mechu neuškodí.....a jakýpak sukulent mi to roste na kytičkovém záhonku???...za chvilku z něj bude kobereček...:-))


a pomalu se stává tradicí, že se jedu podívat na mé oblíbené místečko, tentokrát tam aspoň po příjezdu nikdo nebyl, tak rychle rychle fotečku.....povedlo se, jen jsme ji obešli, už se hrnuli návštěvníci....no jo sluníčko vytáhlo nejen nás....


v prasklině dřevěného stolu.....


a už jen kochací přírodní.....










kavyl je hezký furt.....


noro noro, kdopak v tobě přebývá???...liška?? jezevec???....jooo to by byla velká sranda, kdyby mi někdo nakouk před objektiv....ale zase by to byla velmi efektní fotečka....


malý borový hájek a spousta šišek...... už vím kam vemu kamarádku na šišky.....









a úžasné zakončení skvělého dne....stál za to....

2 komentáře:

  1. Krásné fotky. Jen škoda, že to sluníčko nevykoukne častěji.
    Přeji krásný víkend.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Veroniko, děkuji za návštěvu u mě, hned jsem musela nakouknout k vám a jsem ráda. Moc krásně fotíte, je vidět, že to děláte ráda a máte cit pro detail. Určitě se budu vracet.A jestli to nevadí navrhuji tykání, já pak nevím, komu vykat a komu tykat. Přeji krásné dny a další nádherné záběry. Dana

    OdpovědětVymazat