neděle 2. ledna 2011

Do nového roku....procházkou

Opět s kouzlením přírody....

ráno mě sluníčko vytáhlo ven, trocha meditace a přijmutí energie ze slunečních paprsků je potřeba využít.....
a mezitím samože pár fotek pro potěšení oka a povzbuzení duše



chmelové šištice vypadají v paprscích dokonale.....jen se podívat






jehnědy už čekají na delší trvání teplíčka a pak se rozkvetou v plnou krásu.....




vyzkoušela sem vyfotit pár trnů co kolem nás jsou, ještě že jsou jen v přírodě a v životě nima moc neprocházím :-)) :-))


rosa canina


gleditsia triacanthos








robinia pseudacacia








objevila jsem, že rosa multiflora přece jen přežila nájezdy náklaďáků a bagrů v tomto místě, sice zůstalo jen trocha větviček při zemi, ale já si udělala radůstku....budiž mi odpuštěno :-*








děkuju všem za přání a mokopko - vidíš vidí :-* :-*

6 komentářů:

  1. Beruško,máš nádherné obrázky,nejvíc se mi líbí šípečky na jiskřičkách sněhu.:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnéééé ostatně jako vždycky! Tak ať se i nadále tvé kroky životem vyhýbají trní...
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že vidíš :o))) a bude to pohled čím dál tím hlubší.objímám mokopa

    OdpovědětVymazat