neděle 18. září 2011

Pohanskem.......

Malá projížďka Pohanskem, nemluvě o tom, že jsem si chtěla cestu zkrátit po hrázi Dyje, a asi tak 200 metrů před cílem, možná ani ne, jsem narazila na oboru neprostupnou, tak jsem hledala jinou cestu a objevila přítok nějakého potůčku, o kterém jsem ani netušila že tam je, a ten kousek na protějším břehu stojí za probádání, tak to mělo dost dobrý důvod, hledat cestu... :-)) :-))))

Ta cesta tam prý je, jen po nějakých těch vichrech sou tam hodně popadané stromy, což je fakt a je to tím pádem neprostupný.




Spadnuvší větev se jmelím....co na tom může být zajímavého???





Třeba tohle.....



nebo tohle.



Rybí hra stínů :-)))



Fialovo, kam oko dohlédlo....



























Skokan štíhlý se nechal podrbat stéblem :-)) :-)), možná chtěl políbení :-D, :-D





4 komentáře:

  1. Ahoj Veru, vezmeš nás někdy sebou. Tam musí být krásně. Tvé fotky jsou jedinečné. Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, moc pěkně fotíš..a ty detaily obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda barvu šafránu...jeho průsvitnost a něžné světlo.Mokopa

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za příjemná slova, je to hřejivé pohlazení...jen mít lepší foťák....třeba jednou....

    pherenis

    OdpovědětVymazat