pátek 2. září 2011

Minulost...historie...pravěk.....



Objevila jsem dobrou knížku...a tím se začaly rozplétat nitky....














"náhoda" tomu chtěla, a zrovna se pořádala tato akce...

























Přišla jsem k mnohým zajímavým informacím....
Přednášky se bohužel nekonaly, selhala technika :-((, ale zakončení večera bylo fantastické


http://www.muzikoterapie.net/index.php



V mezičase jsem si prohlídla výstavu starých historických map...mám je moc ráda
jen fotit mi nebylo povoleno...pár zápisků mám, třeba v příštím příspěvku, když mi google pomůže....

tahle mapka je zakoupená.












Děkuji za tak plný den :-* .

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky. Kniha vypadá zajímavě. Muzikoterapíí se snažím potlačit bolesti....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsme keltové nebo jak to snámi je ? :o)) a pravěk z fotek vypadá jako idylický období :o)))

    pohodové dny Mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme to, co chceme být :-))))

    pherenis

    OdpovědětVymazat