neděle 6. března 2011

slunečné ráno

Bobři prostě do naší přírody patří, a že si berou stromy jako materiál na stavbu hrází???...Pořád lepší, než když ty stromy lidé kácejí, protože jim vadí, že dělají blahodárný stín, protože jim vadí nepořádek na podzim...anebo prostě jen jim vadí.



nádherná práce.....ještě je tak někdy zahlídnout při činnosti :-)







A kdopak mi tentokrát poradí???....Copak je to za našeho pěvce??...má libozvučný hlas, slyšívám jej v lese často, ale poprvé jsem jej zahlídla, má zavalité tělo, s krátkým ocáskem a lítá houpavě.....







Tak jsem si po ránu pochutnala na česneku, na některých místech víc prosluněných už má přes 10 cm, takže vážně už ten minulý týden byl, jen jej chtělo najít :-)) :-))




4 komentáře:

  1. Další krásné fotečky, ptáček na fotce není moc vidět, ale po poradě s celou rodinou dáváme do placu tip: datlík tříprstý? Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, tedy ti bobříci, to jsou pracanti!
    S ptákem ti nepomůžu, páč ho nevidím :-)))))
    A škoda, že u nás nevím, kam bych na čenek šla a zahradu nemám tak velkou, abych mu dala šanci - předpokládám, že je to česnek medvědí....

    OdpovědětVymazat
  3. Na farské zahradě roste česnek medvědí pod stromkovými angrešty anebo pod klokočem...ale chtěla jsem pochválit bobry a tvou reportáž :o)Tvoje Mokopa

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za milé komentáře....jasně česnek medvědí...tak to ho dani nemáš tak daleko :-))) :-)))

    mokopce ze srdéčka děkuji :-* :-*

    a ptáček šplhavec už vím a děkuji za nápovědu, protože jsem si vyjela na gůglu datlíka a v závěsu mi skočila Žluna Šedá a Zelená...a ona je to zelená...i podle toho gly gly gly, kterým se pronikavě vyjadřuje v korunách stromů :-)) :-)))

    OdpovědětVymazat