pondělí 14. června 2010

Úžasně kvetoucí zahrádka

Tak sem tady po delší době, nějak nebyla nálada ani na focení natož na ukládání....takže zase neco málo z mé kvetoucí zahrady....i když je toho málo, mě obohacuje a uklidňuje....


i levanduli se daří, loni tři malinkaté rostlinky....a letos i krapítek kvete.....


máčka od Evušky, vše od ní je naprosto nádherné....




a detail


i tahleta kopretinka - řimbaba??




zvonečků je nějak dosti, měla sem za to, že jeden je i modrý...ne oba co mám jsou bílý....





i ostružin bude dost a dost, do zimního čajíku bašta....





a tento zvonek vůbec nevím co je zač, ani nevím, že jsem takový dostala...





a kvetoucí kiwi voní po celém dvorku, a včeličky se snaží, takže úroda bude...jen mě tak napadlo, kdoví jaký by byl medík z kiwáčků....protože vůně je to naprosto omamná...





a v nádobách se po deštích daří snad jen begoniím, ty kvetou jak splašené....ale krásně....no řekněte....





kytička od manžy z putování po vysočině a výš......

3 komentáře:

  1. Rostlinky TO JE MOJE,krásný pokoukáníčko !
    Příležitostně od tebe vytáhnu informace o kiwi-profesionální deformace !!

    OdpovědětVymazat
  2. děkujíí, příležitostně se těším :-)) :-))....jen nevím na kolik budu sloužit, nějak to roste samo, takže se nestaráme...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pherenis, dôležité je, že máš z kvietkov radosť. Ja by som tiež prijala aj viac, ale zasa je to viac pletia a máš menej radosti, keď nestíhaš :-) Pekný víkend si uži. L

    OdpovědětVymazat