pondělí 28. června 2010

Odpoledne otevřených kostelů a kaple

Na neděli sem si naplánovala procházku při Odpoledni otevřených kostelů tady u nás. Plán se vydařil a já vás můžu provést těma, které sem předtím neměla možnost navštívit.

Začneme pouť u Židovkého kostela...není focen ze předu, neustále proudili lidé, tam a zpět....



bohužel hodně neutěšený pohled uvnitř...pravděpodobně chybí korunky na úpravy a opravy....


Židovský hřbitov.....uklidňující procházka...





kostel církve Adventistů sedmého nebe...líbí se mi v jednoduchosti...a zaujala mě skupina "Šeptem", která tam hrála....mají velmi zajímavé texty, myslím, že některé z nás by zaujaly......změnit malinko pohled na svět a bylo by tu líp.....


Kaple u nádraží....překvapila mě svou velikostí uvnitř...je docela prostorná....chodím kolem ní skoro denně...


něco málo k historii....


jiný úhel pohledu


a poslední na mém putování...Českobratrská církev....


další překrásný kostel je v Poštorné http://farnost.postorna.cz/ ...ale to sem se skupinou i s průvodcem nestihla....stejně sem si chodila sama za sebe...ale některý výklady mohly být zajímavé....
a další máme na náměstí uprostřed města, zasvěcen sv.Václavu, o kterém se píše ve zprávě u Kaple.......ten je na mě moooc přezdoben.....
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kostel_svat%C3%A9ho_V%C3%A1clava_%28B%C5%99eclav%29


Během šlapání mezi nimi sem měla čas na přemýšlení o věcech mezi nebem a zemí.....popřemýšlejte taky.

1 komentář: