neděle 3. ledna 2016

nitky.....



Moje první nitky..... vřetánko už pokouším nějakou tu dobu,
šedavá z plodů mahonie, seskaná už na kolovrátku s obyčejnou nití, uvidíme co to udělá....
jsou to jen chabavé pokusy dosáhnout rovnoměrnou nitku.
Přírodní též z vřetánku, zatím jednonitka,
hnědá... listí ořechu, seskaná  s nití na kolovrátku, 
a druhé plnění cívky na vřetánku,
první se mi docela potrhalo.

Mít česačku, možná by se plnily cívky rychleji.


Za všechno moc moc děkuji holkám z Vlnění od Vlaďky z ovečkova ;-).
Jejich informace jsou k nezaplacení :-*.

Děkuji.

8 komentářů:

  1. Krásné! Úplně chápu tvoje nadšení i radost a přeji ti to z celého srdce. A neboj, s kolovrátkem se určitě sžiješ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná nitka! Ať vám to spolu pěkně šlape :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru já mám takovou radost. Je to báječné a barvy ladí tak nějak s Tebou. Nemůžeš poslati nějaký snímeček Ty a "stroj" :). Těším se na další nitky!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené!!! Když je to správné nadšení, tak pak jde všechno téměř samo a s kolovrátkem se sžiješ brzo.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné :-) přeji Ti, ať i v tomto roce se Ti daří vše, na co sáhneš :-) a taky samozřejmě Ti přeji zdraví, lásku a štěstí...

    OdpovědětVymazat
  6. Jakpak by asi vypadaly výrobky z mých oblíbených infračervených vln? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc děkuji za slova pohlazení, ano radost z toho mám velkou, už jsem zkoušela háčkovat, bude to jen nějaký podsedák na lavku, aspoň dlouho vydrží, když je ze silné příze ;-).

    Oblíbené vlny z infra jsou divem prožitkovým, ne toliko hmotným ... i když zůstávají zachycené v podobě fotografií.
    U vln z infračerveného pohledu záleží právě na tom oku co v nich zahlédne, zda se mu cestou zacuchají nebo se jen volně spřádají proplouváním svého žití :-)))). Tato teorie je nikdy nekončícím pohledem fantazie jedince.

    S milým pozdravením..... pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Veru, moc hezké foty- vřeténko i ty z minula,mám ráda takové ty zimní zastřené šedou mlhou :-))) Přeji ti moc hezký, pokojný nový rok...a silná, spletená vlákna :-))))
    pá K

    OdpovědětVymazat