středa 15. dubna 2015

Nové obzory.....


 Stále je co se učit...třeba to, že barvené vlákno přírodní cestou po namočení vypadá úplně jinak....dumala jsem na kolik mám zkusit kopřivovou zelenou....ani není potřeba, loňské bezinky s ostružinou vykonaly své :-D :-D. Zvláštní zelená se po plstění namokro vyjevila :-)). 
Ani fialová s přídavkem potravinářské barvy si neudržela to, co ukázala.




 Nově.....je to skvělý relax a na potřetí natáhnutí osnovy z toho vypadlo něco koukatelného.
Právě mám navlečeny karetky.....žádná sláva...spíš hrubý propad :-D.

 A vytvořit tenčí nitku? 
Nadlidský úkon....z ovečkova mají pravdu, když říkají, pořádně připravit česance ;-)





 Taky něco málo z činností dívek....tentokrát celé soupravy...právě v rozpracování.
Jak se jim ta práce zdála snadná, když ji viděly ve vzoru...takové to...tssss, jen navlékání korálků.....lehce si prstíky spálily a mysl zavařily, než poskládaly tak, aby se jim to líbilo ;-).
A taky dávat pozor, aby se jim to před koncem navlékání nesesunulo, a nejlépe na zem :-D :-D.












D ě k u j i.

10 komentářů:

  1. Jednoduché a snadné se nám zdá vše o čem mnoho nevíme ! Není to z mojí hlavy, ale mockrát jsem si vyzkoušela, že to funguje !!!
    Když budu česat Toma,tak ti ty chlupy nechám a pak mu z toho utkáš kabátek, jo ?
    Ahoj Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Malá hádanka: Koncert pro dvě ruce a kleštičky a průvodčí to není! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. .moc krásne tvorenie, Veronika milá.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že tu pobyly i vzácnější návštěvy...děkuji za milé komentáře ;-).
    Jaromilko...můžeme to zkusit...jen tvar kabátku nevím ti nevím.......

    Pro hádanku...není není milej pane, koncert zní v jiných tónech, pro někoho velmi příjemných, uklidňujících ;-)

    S poděkováním a přijďte zase.........pherenis

    OdpovědětVymazat
  5. Změna barev - někdy může být k radosti, to když mi fialové bezinky zmodraly. Konečně jsem měla vytouženou modrou. A u tebe zase vidím úžasnou přeměnu nejasné žluté v krásnou oranžovou.
    Holkám posílám pochvalu, ale nejvíc jsem unešená z té nádhery na závěr - ACH!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Veru krása mě se moc líbí jak se to vše "plete" a prolíná dohromady :)...ta duhová nádherka obveseluje! Krásné jaro!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, to je krásné! Deštníčky a poslední duhový korálkový obrázek. Děkuju za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda žasnu, já bych to nenavlékla ani za sto let...máš to moc krásný:-))) a to barvení, to by mě bavilo, vždycky jsem napjatá, jak vyjde obyčejné tričko barvenéDuhou a ty barvíš úplně jinak! Kouzelně:-)))

    OdpovědětVymazat