sobota 9. června 2012

Bylinková zahrada

 Dneska Vás zvu na procházku Bylinkovou zahradou ve Valticích.

Potřebuju přeměnit svůj zarostlý květinovobylinkový záhon, a tak jsem jela sbírat inspiraci právě sem, mám to blízko a za ty dva roky co je otevřena, jsem se tam ještě nedostala..... právě tento víkend je den otevřených zahrad....i tato patří mezi ně

stojí za to ji navštívit, záhonky jsou tematicky rozděleny...voňavé, barvířské, léčivé...pár rostlin jsem ani neznala, spousta jim toho vymrzla v zimě, a když podsadily znovu tak to vzaly mrazy květnové.
Skvělá obsluha i průvodkyně....hezky o rostlinách povídaly...a já odjížděla spokojená s nakoupenými rostlinkami a nějakým tím dárečkem pro blízké.

Je na co koukat, rostlinky ke koupi jsou za dobrou cenu a hezky vzrostlé a prokořeněné.

Tak a konec povídání, jdeme na prohlídku.....



































 





 můj oblíbený kartouzek




 domečky pro broučky




 Routa




Svazenka

















Věřím, že jsem Vás hezky navnadila malou ukázkou a najdete si cestu i Vy.

Mějte poklidný víkend, plný příjemných zážitků.

4 komentáře:

  1. no to je parádička, díky za tip!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Veru díky, už se tam chystám delší dobu a pořád nějak nebyl čas. Takže teď už tam prostě musím. A bylinkovou zahrádku nutně potřebuji. Díky za super tip a přeji krásný víkend Rija

    OdpovědětVymazat
  3. domečky pro broučky jsou úžaasný.

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych se tam vypravila, ale je to tááák daleko. Snad v létě.

    OdpovědětVymazat