středa 12. října 2011

miluju...miluju...miluju....

celou svou rodinu....nejvíc mého muže, protože mi udělal nesmírnou radost, přenášení kouzlení přírody dostává jiný rozměr :-)) :-)), ještě kvalitnější, až se s ním dostatečně sžiju....ano mám nový fotoaparát Canon EOS 1100D....juchůůůůů







rozprostírá svou náruč.....


zkouška mezi větvičkami, jediná bez blesku.... :-)) :-))


kapucínská čepička


skočec se myslím taky vyvedl.....





do doby než jsem fotky shlídla v PC, jsem netušila, že mi blýská blesk....ale už vím jak na něj...učím se učím....
Na druhou stranu, má ta fotka cosi do sebe....zajímavý efekt :-)))))















světla jen od malé zářivky, naprosto dostačující






konečně můžu fotit i svíčky....za mě prostě juchůůů...pro mě je to už takto dokonalé....







Dnešní prvotní zahlcení fotkama z nového.....příště už jen opravdu pár skvostných, jak se budu pomalu učit co umí a co vidím :-)))).

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Dojal mne první řádek..to je moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou moc krásné...tak ať radost dlouho vydrží.Mějte se pěkně.věra.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a moc ti závidím. Já fotím obyčejným digitálem a na pc potom zírám co z toho vyšlo.Tak doufám,že se jednou dočkám taky takového příjemného dárku.
    Pěkný den ,přeje Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Uzasne fotecky, preji dalsi spoustu nadhernych
    "ulovku" s novym fotakem!

    OdpovědětVymazat
  5. Verundíku, jsem nějak zasklila tvoje narozeniny, tak přeji dodatečně jen to nej... ať se ti splní každičké tvé přání :-). A z foťáku se raduju s tebou a doufám, že nás teď zahltíš parádníma fotkama...
    IvA

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Tak ať se daří a dobré světlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Srdečné díky za příjemné, duši lahodící komentáře...doufám, že Vás nezklamu, a fotky budou stát za to :-)) :-)), a budete se mít čím dále kochat a uklidňovat zde svou mysl...

    Avi - převeliké DĚKUJI

    mějte krásně kouzelné dny, pozdraveníčko....pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Pherenis, gratulujem k narodeninám, k pozornému manželovi, ktorý vie, po čom Tvoje srdce túži a samozrejme k super nástroju k prechádzkam a skúmaniu prírody. ♥ Veľmi pekné zábery. L

    OdpovědětVymazat