neděle 3. října 2010

Ocenění.....


Dostalo se mi překrásného ocenění Kreativ Blogger od lusikky - čertíka, tímto ji převeliké dííky. Je mi velkým potěšením





Pravidla pro udělení jsou:
1) Poděkovat osobě,která vám ocenění věnovala
2) Umístit logo na svých stránkách
3) Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenění věnovala
4) Napsat o sobě 7 věcí, které mohou být zajímavé pro ostatní
5) Nominovat 7 tvůrčích blogů
6) Dát odkazy na vámi nominované blogy
7) Napsat na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování...



a teďka 7 věcí o sobě.......není to lehký úkol, raději bych aby ostatní o mě něco napsali....ale zkusím.... :-))

1/ trpělivost mi nechybí
2/ miluji a sem milována
3/ narozena jako váhavá váha a věčně s tím bojující :-)) :-))
4/ vnímající svět kolem a přírodu i druhým pohledem, který mi přijde v současnosti nezbytný....
5/ život mě naučil velké toleranci
6/ mám moc ráda jídlo
7/ a sním o domečku......


2 komentáře:

  1. DĚKUJI ZLATÍČKO, JE MI POTĚŠENÍM SI JEJ PŘEVZÍT.. MÁŠ KRÁSNÝ BLOG!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Pherenis, Tvoja sedmička je taká upokojujúca, pôsobí na mňa ako prastará múdrosť :-) L

    OdpovědětVymazat