pondělí 10. května 2010

Další ptačí příběh

Po příběhu kosích bratří,který nedopadl zrovna nejlíp(malé kosáčky sežrala kočka,ale takový je prostě zákon přírody)jsem tu s dalším příběhem,který dopadl líp...tentokrát je to rehek domácí,zvaný kominíček...mláďátka už dorostla do velikosti,kdy se snaží opustit hnízdo...Načepýří křidýlka,udělají pár krůčků,znovu protřepou křidýlka a pomaloučku a velmi nejistě to zkouší....


A vida,povedlo,se,už jsem dokázal uletět i několik metrů a sedím na větvi,páč po takovém výkonu si musím přece odpočinout...mamííí koukej jak jsem šikovnéééj



no vidím,vidím,ale nekecej a lítej,ať to máš brzo v malíku
byly tam i bráškové,kterým to moc nešlo,ale byly menší,tak se nebudem bát vlka nic a oni to zvládnou...jeden mi vlítnul i do domku,tak jsem ho musela zachraňovat,opatrně jsem ho chytila a vynesla ven,tam se mu bude lítat určitě líp:-)



a už je hnízdo prázdné,ptáčci se rozletěli do světa a bude jim hej

Žádné komentáře:

Okomentovat